Ana Sayfa Köşe Yazısı YENİ TÜRKİYE DE 12 EYLÜL DARBESİ
BORA KOÇU
BORA KOÇU
12 Eylül 2019, Perşembe - 16:06
YENİ TÜRKİYE DE 12 EYLÜL DARBESİ

Bugün 12 Eylül 2019. 39 yıl önce bugün bu ülke tarihine kara bir gün olarak geçti. BİRİLERİ, BİRİLERİNİ KULLANARAK TÜRKİYE’Yİ 50 yıl GERİYE GÖTÜRDÜ

PEKİ SORALIM:

KARDEŞ KAVGASI VARDI

BU ÜLKEDE REJİM TEHLİKESİ VARDI.

BU ÜLKEDE HUZUR VE BİRLİK BERABERLİĞİMİZ TEHLİKEYE ATILIYORDU.

BUNUN ÇÖZÜMÜ ASKERİ DARBE MİDİR?

GENÇLİĞE EN BÜYÜK DARBE VURULDU. SAĞDAN DA SOLDAN DA GENÇLER ALINDI, İNSAN AKLININ

ALMAYACAĞI İŞKENCELER.

BİRLEŞTİR. BARIŞTIR , KALABALIK SOLCULARIN KOĞUŞUNA SAĞCILARI

SAĞCILARIN KALABALIK OLDUĞU KOĞUŞA SOLCULARI KOYDULAR.

YAPILAN İŞKENCE. ÜNVERSİTE HAYATI BİTEN GENÇLER. 39 YIL GEÇTİ. AMA ACILARI DÜN GİBİ

BU ÜLKEDE BİRDAHA DEĞİL DARBE YAPMAK. DÜŞÜNÜLMESİ BİLE İMKANSIZ. ÇÜNKÜ HALK BİLİNÇLİ.

NİTEKİM. 15 TEMMUZ DA GÖRÜLDÜ. ÜLKEM TEK VUCUT. TEK SÖYLEM. DEMOKRASİ NE DERSE O

SEÇİLMİŞLER. ASKERİ DARBELERLE EZİLMEMELİ.

YENİ TÜRKİYE DE. DARBELERE VE DARBELERLE GEÇİNENLERE DE YER YOK !!!

AK Parti İzmir’de rüzgârlar sert esiyor 17 Şubat 2020, Pazartesi - 14:22
BORNOVA’DA VİZYON ALDATMACASI!.. 21 Aralık 2019, Cumartesi - 10:34
ESKİ ÜNİVERSİTE, YENİ CAMİİ 23 Kasım 2019, Cumartesi - 15:06
ATAYI ANMA SÖZDE DEĞİL ÖZDE 11 Kasım 2019, Pazartesi - 10:03
BORNOVA NEREYE GİDİYOR ? 28 Ekim 2019, Pazartesi - 12:47
BU GÖRÜNTÜLER BORNOVA’YA YAKIŞMIYOR!. 07 Ekim 2019, Pazartesi - 12:52
YENİ TÜRKİYE DE 12 EYLÜL DARBESİ 12 Eylül 2019, Perşembe - 16:06
155 YILDIR BİTMEYEN ACI, ÇERKEZ SÜRGÜNÜ 21 Mayıs 2019, Salı - 14:07
Yeni Türkiye, Yeni Enerji Paylaşımı 15 Aralık 2018, Cumartesi - 11:37
Yeni Türkiye Yeni Oyunlar 13 Aralık 2018, Perşembe - 13:30
YENİ TÜRKİYE’YE YENİ ANA MUHALEFET LAZIM  10 Aralık 2018, Pazartesi - 20:18
YENİ TÜRKİYE YENİ DÜNYA  04 Aralık 2018, Salı - 23:20
Yeni Türkiye, Yeni Seçim 26 Kasım 2018, Pazartesi - 17:53
Yeni Türkiye Eski Sürgünler  16 Kasım 2018, Cuma - 23:54
YENİ TÜRKİYE YENİ DÜNYA  01 Kasım 2018, Perşembe - 12:38
YENİ TÜRKİYE ''DEV ADIMLAR'' 30 Ekim 2018, Salı - 11:40
GAZİLER HAFTASI 19 Eylül 2018, Çarşamba - 18:34
-YENİ TÜRKİYE, ESKİ TÜRKİYE- 18 Eylül 2018, Salı - 20:59
-YENİ TÜRKİYE, ESKİ TÜRKİYE- 28 Ağustos 2018, Salı - 13:51